December 29, 2011

Scrisoarea mov


Fă şi tu ceva ce îmi doresc şi uite, o să fac şi eu ceva ce îţi doreşti. Nu putem să ne dorim amândoi mereu acelaşi lucru pentru că nu suntem siamezi, dar e bine că se întâmplă să-ţi placă ce-mi place şi viceversa. Îndeajuns de des. Satisfăcător. Nu există compromisuri, ci doar dragoste şi raţiune. Ţii minte când mi-ai trimis scrisoarea mov? Am citit-o pe stomacul gol şi nu mi-a mai fost foame. Adevărul ţine de foame, chiar dacă doare. E ca atunci când pierzi pe cineva şi doare, dar nu îţi este foame. Berea, aliment fiind, dă senzaţia de hrană. Şi te îngraşi şi cam atât. În interiorul scrisorii mov e fereastra mea spre o grădină cu multe plante verzi, o alee pietruită cu acces la trei tomberoane colorate şi un cer handmade care sigilează cu şireturile tale plicul alb. Posibil să fi greşit culorile pentru că nici tomberonul 3 nu le nimereşte. Mov, violet, liliachiu, nu-i tot aia? Oricum, identic cu interiorul scrisorii mov este şi interiorul tomberoanelor, unde alte scrisori se scriu, continuându-se cu începutul cel frumos.

No comments:

Post a Comment